All kontakt sker via kontaktformuläret som du får upp genom att klicka på knappen "Kontakta oss" längst ner till höger på hemsidan.
Märk mailet med orderstatus i ämnesraden och glöm ej att uppge ert ordernummer som ni hittar i er orderbekäftelse. Skriv också artikelnummer eller produktnamn på den produkt ni vill spåra.
Obs!! Vi påbörjar manuell spårning av en order tidigast 5 arbetsdagar efter det att ordern har lagts.
Reklamation:
Bifoga MINST en bild eller video på det som är defekt/skadat samt en bild på emballaget.
Kontrollera noggrant så att de kommer med i mailet då vi inte kan hantera en reklamation utan bild/video.
OBS!! Du har 14 dagar på dig att returnera en vara efter mottagandet av leverans.
Detta gäller inte produkter som är anpassade efter hur du vill ha dom. Exempel på detta är om du väljer tyget på en soffa, beställler en duschdörr eller en möbel i ett mått som inte finns i vårat ordinarie sortiment.
Offertförfrågningar:
Vi svarar normalt på alla mail inom 48 timmar under vardagar, vanligtvis mycket snabbare än så.
Kundtjänst:
Kundtjänst via mail är bemannad måndag-fredag 9:00-16:00
Säljare: Om ni vill ha hjälp att lägga er order via vår hemsida så kan ni även få kontakt med en säljare via telefon: 08-29 35 51 där når ni oss måndag - fredag: 10.00-12:00 samt 13:00-15:00
Just nu är det många som ringer och vi ber er därför att i första hand kontakta oss via mail.
Besöksadress:
Kakelgallerian i Stockholm AB
Tangentvägen 2
141 75 Kungens Kurva
141 75 Kungens Kurva
Öppettider i butiken:
Måndag-Torsdag 10:00-19:00
Fredag 10:00-18:00
Måndag-Torsdag 10:00-19:00
Fredag 10:00-18:00
Lördag-Söndag 11:00-16:00
Observera att detta endast är en butik/showroom och inte lagerlokal.